2012. július 17., kedd

Update müzliszeletek




Gyümölcsös verzió: 100g házi vajat 20g nyírédessel felolvasztottam,belekevertem 50g zabpelyhet és 50g amarant-ot,szórtam bele olyan 1 e.k. szezámmagot,1 m.k. napraforgómagot,5-6 darab apróra vágott aszalt sárgabarackot,vagy 20 szem mazsolát és hozzákevertem 100g felolvasztott tejcsokit,persze malitolosat.Kocka formájú edényt kibéleltem fóliával,elegyengettem és lelapítgattam benne a masszát,hogy szorosan összeálljanak benne a összetevők és fagyasztóba raktam 1,5-2 órára.Utána felszeleteltem és hűtőben tároltam,míg el nem fogyott.



Sima verzió: 100g vajat 10g Zeroval felolvasztottam,belekevertem 50g zabpelyhet és 50g amarant-ot,szórtam bele olyan 1 e.k. szezámmagot,1 m.k. lenmagot,és hozzákevertem 50g felolvasztott malitolos étcsokit. Kocka formájú edényt kibéleltem alufóliával,elegyengettem és lelapítgattam benne a masszát,hogy szorosan összeálljanak benne a összetevők és fagyasztóba raktam 1,5-2 órára. Utána felszeleteltem és hűtőben tároltam,míg el nem fogyott.








/A recept eredeti forrására már nem emlékszem,de a receptjeim mind az általam átkreált diétás verziók,amik a szénhidrátcsökkentett életmód rendszerét követik./

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése