2012. július 17., kedd

,,amiitthonakadabbólsütök,, süti



 Sütöttem egy piskótát sütőpapírral bélelt őzgerincformában:3 tojás fehérjét kemény habbá vertem,bele egyenként a 3 tojássárgája,xilit ízlés szerint,2 e.k. Norbi liszt,1 e.k. kakaópor és fél csomag sütőpor.Mikor kihűlt ketté vágtam. Az alsó piskótát lekentem a málnás puding felével:150g mirelit málnát,kb. 1dl vízben,ízlés szerinti xilittel felforralunk és 1 k.k. keményítővel besűrítjük.Erre jött egy réteg túró xilittel keverve,majd rá a lekvár másik fele és a másik piskóta.Keménnyé vert tejszínhabbal díszítettem volna,ha a xilittel kevert tejszínhabom,valami érthetetlen oknál fogva el nem vajasodik,...sehogy se tetszette nékije habbá vergődni :(,...de ugye édesen vajnak sem az igazi,...ezért belekevertem 4 szem kiengedett málnát villával szétnyomkodva,és a villával gyönyörű fényes és rózsaszín bevonó masszává kevertem,majd bevontam vele kivülről a sütit.A tetejére halmoztam a megmaradt túrót szintén 4 szem málnával összekutyulva,majd raktam a túró tetejére is málnaszemeket,és beszórtam a süti oldalait kókuszreszelékkel. :)

/Saját recept!/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése