2012. június 14., csütörtök

Karfiolfasírt



Puhára főztem a karfiolt sós vízben,3 fej gombát megtisztítottam és apróra vágva készre pároltam a pici olívaolajon megfonnyasztott 1fej apróra vágott hagymán és 1gerezd fokhagymán.A gombát és 1 tojást hozzáadtam a lecsepegtetett,villával összetört karfiolhoz,sóztam,borsoztam,kevés petrezselyemzölddel ízesítettem,majd zsemlemorzsával összekevertem,míg olyan formázható állagú nem lett. Kb. 5x2 cm-es hengereket formáztam a masszából,megforgattam zsemlemorzsában és olívaolajban megsütöttem. Az eredeti,nem updates verzióban van egy beáztatott zsemle,...de szerintem anélkül az igazi!

 /A recept eredeti forrására már nem emlékszem,de a receptjeim mind az általam átkreált diétás verziók,amik a szénhidrátcsökkentett életmód rendszerét követik./


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése