2014. május 8., csütörtök

Meggyes-almazselés kókuszos-túrós "egyélmeg"!

 Hozzávalók: Kb. 3-3,5 dl meggylé (nálam a fagyasztott meggyem megmaradt leve), 1 megtisztított alma pürésítve, Dia Wellness 1:4 cukorhelyettesítő, zselatin, 100g kókuszreszelék, 150 g krémes túró, 250ml habtejszín.


Elkészítés: A meggylevet összekevertem egy pépesített almával,ízlés szerint Dia Wellness 1:4 cukorhelyettesítővel és két egyenlő részre osztva belekevertem 2-2 kiskanál zselatint. Majd miután feloldódott benne a zselatin külön-külön felmelegítettem (nem forraljuk),és egy szilikon püspökkenyérforma aljába öntöttem,s pár perc alatt megdermesztettem a fagyasztóban külön-külön a két lapot.

50ml tejszínben elkevertem 1 kiskanál zselatint,majd miután feloldódott felmelegítettem (nem forraljuk). Közben összekevertem a krém hozzávalóit,a kókuszreszeléket a túróval és ízlés szerint Dia Wellness 1:4 cukorhelyettesítővel,majd belekevertem a felmelegített zselatinos tejszínt és mindezt az egyik zselélapra egyenletesen elkentem. A tetejét befedtem a másik zselélappal és Dia Wellness 1:4 cukorhelyettesítővel felvert habtejszínnel díszítettem. Fél-1 órát hűlni hagyjuk,és máris fogyasztható! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése