2014. február 26., szerda

Gyümölcsös-kókuszos bulgurfelfújt



Hozzávalók: 100g bulgur, 50g kókuszreszelék, 4 dl tej, csipet só, 2 tojás, 15g Dia Wellness 1:4 cukorhelyettesítő, 30g vaj, citromhéj, vanília aroma, gyümölcs (esetemben fagyasztott cseresznye).



A tejbe beletettem a megmosott és lecsepegtetett bulgurt,a kókuszreszeléket,a vanília aromát és a csipet sót,és addig főztem míg a bulgur megpuhult,miközben szépen elfőtte a levét. Amikor megpuhult a bulgur,levettem a tűzről,s hozzákevertem a cukorhelyettesítővel,citromhéjjal és vajjal jól kikevert tojássárgájákat és végül óvatosan beleforgattam a tojásfehérjék kemény habját. A masszát szilikon kuglófformába (de lehet bármilyen forma) töltöttem,beleszórtam a lecsöpögtetett cseresznyét,és 200 fokra előmelegített sütőben 20-25 percig sütöttem. Magában is isteni! Én rumos kakaómasszában elkevert cseresznyével ettem! ;)



/A recept a saját rizskoch receptem és az AntalVali.com-on talált recept ötvözete!/

2 megjegyzés: