2014. február 26., szerda

Fokhagymakrémleves

Hozzávalók: 1,5-2 fej fokhagyma, 1 közepes méretű vöröshagyma, tejszín, víz, tej, só, bors, vegeta, bacon. 
 

A bacont apró kockákra daraboltam, majd jó ropogósra sütöttem. Kiszedtem tányérkára,ezt használtam majd a díszítéshez. A zsírjához hozzáadtam az apróra darabolt vöröshagymát és fokhagymát, vigyázva, nehogy odaégjen. Felöntöttem vízzel és tejjel, majd sóztam, borsoztam és tettem bele szárított petrezselyemzöldet is. Hagytam kb. 1 órácskát rotyogni,ennyi idő alatt a hagyma teljesen szétfő,s nem szükséges turmixolni. Hozzáadtam a tejszínt/sűríthetjük kevés étkezési keményítővel/,majd összeforraltam. Reszelt sajttal és a ropogósra sült baconnel díszítettem.

/Az eredeti recept a Nosalty-ról származik!/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése