2014. január 30., csütörtök

Zero kiflik

  
20dkg Dia-Wellness Zero-6 lisztkoncentrátum, 20 dkg Nagyi titka rétesliszt, 2 evőkanál búzasikér, 2,5 dkg vaj, 4 dkg élesztő, 3 dl tej, 2 evőkanál joghurt, csipet Dia-Wellness Negyedannyi-Ugyanannyi Cukorhelyettesítő, 1 kiskanál só.


Az élesztőt felfuttattam 1,5 dl tejben a cukorhelyettesítővel,a liszteket jól összekevertem a búzasikérrel és a sóval a kelesztőtálban.Minden hozzávalót a tálba rakva jól bedagasztottam a tésztát apránként adva hozzá a langyos tejet /előbb lucskos ragacsos tészta,rugalmas,a tál falától nagyon szépen elváló tésztává érik közben az ember keze alatt/,majd meleg helyen 45percet-1 órát kelesztettem.


Picit lisztezett gyúródeszkán ketté osztottam,és mind a két bucit kör alakúra nyújtottam. Mind a két kört 6 cikkre vágtam,majd szélesebb felétől feltekertem,a keskenyebb felét közben ki-ki nyújtva vagy kézzel húzva,és sütőpapírral bélelt tepsin még fél órát pihentettem langyos helyen. Aztán 200 fokon /alul-felül programon/ 25 perc alatt gyönyörűen megsültek.



/Saját recept!/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése